zondag 2 februari 2014

DAG 4 van de poëzieweek, zondag



Opdracht voor huistaak deze week was : 

"Schrijf de top 3 van de gedichtjes die jij het mooist vindt!" (Keuze uit 16 gedichtjes)

Vandaag kan je het gedicht lezen dat het meest gekozen werd door onze leeuwen,
wel 11 keer.( 4 x op de eerste plaats;  5 x op de tweede plaats en 2 x als nummer 3 ! ) 


                           Ozo heppie



Ik voel me ozo heppie,
zo heppie deze dag
en als je vraagt: wat heppie
als ik eens vragen mag,
dan zeg ik: hoe wat heppie,
wat heppik aan die vraag,
heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?
                                                                                                        Joke Van Leeuwen    
                                                                                                        Ozo heppie en andere versjes 
                                                                                                        (Querido, 2000)



!!  Morgen krijg je het gedicht te lezen dat op de tweede plaats staat van onze klas !!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan je een reactie plaatsen