dinsdag 14 februari 2017


In dit gedicht
is geen woord
te veel

Neem je er iets af
dan is het
niet meer heel.
  K. Schippers



BOEM, PATS, PANG
Een kusje op je wang
Een kusje op je andere wang
Ik hou van jou m'n leven lang !!!


JA

Ik heb je lief zoals je soms
gelijk een gouden zomerdag bent
nee nee nee
ik heb je lief zoals je bent
nee nee
ik heb je lief zoals
nee
ik heb je lief
                                  
                                               K. Schippers


                                jij 


                                jij bent 


                                jij bent de 


                                jij bent de liefste 


                                jij bent de


                                jij bent


                               JIJ ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan je een reactie plaatsen